宮城県の口コミ広場
このお部屋の投稿一覧に戻る
あつまれ

仙台市 泉区|【メンバー募集】Mothers English Cafe

******** ) 投稿番号:171140 スマートフォンから投稿 2

Recruiting new members!

We have a group called “Mothers’ English Cafe” where we chat and share some information or ideas about child raising, living in Sendai, or anything you want to talk about. There are 14 members including Japanese, Taiwanese, American, and British moms.
We communicate mostly in English during the meeting so that means if you are not a native speaker we ask you are able to communicate in English conversation without use of a dictionary.
You can bring your kids to our meeting. We have meetings once or twice a month, mostly on Tuesday or Friday, at Nobisuku Izumichuo or other place in Sendai.

If you’re interested, feel free to contact me for more details. Please PM me.

Thanks!

このトピックはコメントの受付をしめきりました

ルール違反や不快な投稿と思われる場合にご利用ください。報告に個別回答はできかねます。

通報理由

• 仙台市 泉区|【メンバー募集】Mothers English Cafe

******** ) 投稿番号:171141 スマートフォンから投稿 4

こんにちは!

私たちMothers’ English Cafeでは新メンバーを募集しています。

育児のことや仙台での生活のこと、ランチしながらall Englishで楽しくお話ししませんか?
    学生時代やワーホリ、留学などで培った英語力を一緒にブラッシュアップしましょう!

月1〜2回、のびすく泉中央など泉区を中心に活動しています。
    もちろん子連れ参加OK!メンバーも全員が0歳〜2歳の未就園児を連れて参加しています。
    毎回のミーティングへの参加費は無料ですが、クリスマス会など特別なイベントでは会場費(みんなで割り勘)や各自の食事代などが発生することがあります。

なお、メンバーにネイティブもいますので、辞書を使わずに会話ができる程度の英語力をもっていることを参加の条件としております。
    英会話レッスン等ではありませんのでご了承ください。

質問や活動の詳細について等、お気軽に私までメッセージください。
    お待ちしています!

ルール違反や不快な投稿と思われる場合にご利用ください。報告に個別回答はできかねます。

通報理由

このトピックはコメントの受付・削除をしめきりました

このお部屋の投稿一覧に戻る

過去の発言

「宮城県の口コミ広場」の投稿をもっと見る